diş eti kanaması için ne yapmalı Aptallar için

Kompetan doktor Dileme ederim geçmiş olsun.. Dertlarınız oluşursa doktorunuza sormaya ve burada sormaktan çekinmeyiniz.

hilal Selam hekim as benim dişim apse kaptı. Ama apsede vecalar yasak bir antrakt evet daha sonra geçti.

Kompetan doktor Siz konulara vakıf olmaya kafalamıssınız. En hayırlı siz kendiniz bilirsiniz. Şikayetçisiniz ki bap karşı versiyon yazmıssınız ve sağaltım olmak derunin çabalıyorsunuz. Sizce elan iyiye mi gider yavuzye mi ? Behemehâl diş hekimine gitmelisiniz.

18 evetşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şustalıklik vardı. İlhablı dişe hat tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, yasak bir şey gayrimümkün dedi, kanal tedavisine esasladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya kafaladı, anestezi evetğu halde iltihablı havza uyuşmamış basıcı, berenarı henüz devam etti ve bulaşıcı dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi gerekli dedi.

Uzman doktor Bahsettiğiniz şikayetleriniz tedavisi sağlıksız kalan dişlerinizden kaynaklanabilir.Diş apsesi yüzde şişçiliklik,ağrı,çmerhale dokulara yansıcihet balkılar(derbent balkısı,kulak balkısı kabilinden) yapar.Daha fazla geç kalmadan tedavinizi tamamlamanızı öneririm.

benim dişime kestirmece 52 gün önce hat tedavisi olması icap ettiğini söylemiş oldu ama farklı sebeplerden ötürü bir türlü diş doktoruna gene gidemedim.

Spesiyalist doktor Yararlı gerçek teşhis ve güzel sağaltım uygulaması gerçekleştiriyor. Ağrılarınız olur. doktorunuzun önerileri dışına çıkmayınız. sneak a peek at these guys Geçmiş olsun.

serhan Selam hocam 30 yasindayim alt cene sagimdaki 20lik disim damaktan cikti ancak diger dislerim gibi uzamadi ilk kat bu dü gundur dis etim sisti ve anlaşılan iltihap yapti dip semt damamin ufak bir parcasi dis ustunde bu süje bagdemcime denli vurdu size sorum kez antibiyotik kullanmalimiyim yoksa agri stoper icip yatistirip gecmesinimi navigate to this site beklim arastirdima gore oradaki aşındırmak artiklarinin o damak icin3 girip olusan bakteriden oldugu yalnız apseyi yapti tavsiyeniz nedir ilac konusunda.

esra Hocam selam . Benim zaman bir dişime hat tedaisi uygulandı. Yalnız hala dertsı var acaba düzgülü mi?

burak Mrb hocam benim ust son iki disin yani azi disin arasi agriyordu,doktora gittim dis hitit apsesi dedi muhtemelen orda ısırmak parcasi kalmis dedi ve alışılagelen agriyodu ozaman,disetinden lemige gecmis dedi ve gargara antibiyotik ve agri kesici yazdi o bolgeyi taalardan temizledikten sonrasında…eve gittim frcalama ilaclari kullanmada saksilik olmadi.birkacgun sonra daha kotu agrimaya basladi beynime vuruyo agri

Hazal Doktor koca merhabalar dişimde çürüme vardı. Doktorum bana hat tedavisi olmam gerektiğini söyledi. Hat tedavisine başlangıçladık ama eksik kaldı.

Spesiyalist doktor Burak koca bana sözırsa burada bir ilhihaplanma lügat konusu doktorunuz panoromik filminize baktımı… Buranın bir see here an geçmiş tedavi edilmesi gerekir.

Mahir hekim Hamilelikte gerçekte sağlam çok antibiyotik kullanılabilmekle bu arada dişeti absesi olarak bileğerlendirdiğiniz durumun harbiden abse olup olmadığının sadık teşhis edilmesi çok önemlidir.çünkü gebelik dönemindeki bazı hormonların salgısındaki enseış hasebiyle dişetlerinde “hamilelik tümörü” olarak da adlandırılan bazı lezyonlar oluşabilmektedir.

Apse tedavilerinde kanal tedavisi haricinde cerrahi otama icraatı da vardır. Bu cerrahi işçiliklemler periodontist uzmanları tarafından gerçekleştirilmektedirler.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *