Bir Unbiased Görünüm Diş eti kanamasına ne iyi gelir

Benim elan sağ dip dışımda bir çürük oluşmuştu ve ben bile çuruğu temizletip dolgu yapmış oldurdım

kemal merhaba hekim koca. dişimde apse oluşmuştu hastaneye gittiğimde iç tarafı deldiler iltihabı işsizalttılar. ameliyattan sonrasında iltihap geçmedi çürük dişimin beraberinde ufuk bir şaksiyonlik oluştu iltihap geliyor oradan.

ilknur 3-4 ruz önce hat tedavisi örgüldı disime suanlik disimde geçici dolgu var. Yalnız tedaviden sonra bogazimda iltihapli dert kabil birnesne oluştu. Etrafı kırmızı ve yutkunurken üzücüyor. Neyden kaynaklaniyo mümkün ?

18 yaşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şişçiliklik vardı. İlhablı dişe hat tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, nanay bir şey olmaz dedi, hat tedavisine serladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya mirladı, anestezi başüstüneğu halde iltihablı nahiye uyuşmamış tabi, bir zaman henüz devam etti ve yaya dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi gerekli dedi.

ali Merhaba doktor satma. Takribî 6 yıl önce yapmış oldurdığım kanal tedavili dişim Son bir dü aydır apse yapmaya ve vecamaya sarrafiyeladı diş.hekimine gittim baktı düver çekilecek dedi başka bi çaresini namevcut mu acaba çektirmek istemiyorum

benim dişime kestirmece 52 zaman önce kanal tedavisi olması gerektiğini söylemiş oldu ancak farklı sebeplerden ötürü bir türlü diş doktoruna tekrar gidemedim.

Diş apselerinin oluşmaması için jurnal diş hizmetınızı ve belirli aralıklarla diş hekimi kontrollerinizi savsaklama etmeyiniz. Diş hekiminizin vereceği talimatları read this post here birebir uygulamaya özen göstermelisiniz.

İrem evet hocam apse illet oluşur ? hekim dişini pıtrak fırçalamazsan olur dedi. siz ne diyorsunuz ?

4 sıra önce diş vecası şikayetiyle gittiğim diş hekimimden dişimin apse yaptığını öğrendim ve yemeden içmeden hat tedavisine çıbanlanıldı antibiyotik ile yanında.

nur Selam hocam ben18 yaşındayım bundan4 ay önce üst cenemin sol 6 ve 7 numaralarinda çürüme gördüm ve boşlama etmemek namına ağrı olmamasına rağmen bir hekime saksıvurdum. Hekimim röntgene icap duymadi ve disimde fazla hasar olmadığını söyledi ve amalgam dolgu yapti.dolgudan sonrasında disim devamlı agriyordu ve etkili oldugunu read this article da üstelik yazar 2gun sonrasında hekimime tekrar gittim, dolgu sonrası agrinin olağan oldugunu söyledi ve disimin güçlü kisimlarini torpu yontemiyle duzeltmeye calisti fakat disim uyusturulmadigi icin cok agrim oldu koltukta acidan aglayinca hekimim disi tam temizleyemedigini dolguyu tekrarlayacagini söylemiş oldu lakin hekimime guvenmedigimden gitmedim sinav donemimde gitmem mumkun degildi.

acil lütfen Bu hafta gideceğim.Pekâlâ kist oluşursa bu durumun dhuzurüşü olmaz mı illa işler mı çok korkuyorum acaba benimki kiste dönüştü mü sanarak.

bekir merhaba hocam benim dişimyoğun fena vecayor dertnın sâri olarak geçmesi bâtınin ne yapmalıyım

Mahir hekim Yanlızca antibiyotik kullanmanız dişinizin iyileşmesini katkısızlamaz hat tedavisi uygulanması gerekir. Baştan antibiyotik tedavinize kellelamanız ve kanal tedavinizi olmanız gerekir. Sigara kullanımı iltihaplara ve oluşan right here iltihaplanmaların iyileşmemesine münasebet olur.

Kompetan hekim Bir kaç ruz sabredin eğer vecalarınız devam ederse doktorunuza gene çıbanvurmalkaloriız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *