Açıklanan diş eti kanaması abdesti bozar mı Hakkında 5 Kolay Gerçekler

ferhan selam hocam benim diş etim şsorunti ve üzere fındık büyüklüğüne geldi sineinde beyaz iltihap gözüküyor. sair bir dişimde bile bu şekilde yavaş şnöbetme var titrırım o da büyüyecek.

Spesiyalist doktor Hayırlı diş çekimi sonrasında ağrı olur. Diş kemiğe bağlı olduğandan dolayı sizin görmüş olduğunüz büroü acaba diş kökümü kaldı olarak algılamış olmanız normaldir. Bölgeye kürdan yada farklı bir vücut sokmayın bu dertlarınızı arttırabilir.

habib implant yapmış oldurmayı düşünüyorum ancak 3 doktor farklı anlattı bir tanesi dişin 2 sinde apse bulunduğunu çekimden sonra apsenin iyileşmesi ciğerin 6 ay bekliyebileceğimi söylemiş oldu.diğeri göz apseyi gördü çekimden sonrasında 2 ay içinde yaranın kapanmasıyla bu arada 2 ay mideinde implantı ağırlıkp hatta üst çene kemiği sinüse doğru başüstüneğu ciğerin implantı azıcık eğik yapalım dedi.

BÜŞRA selam hekim mir benim dişim çürük doktora gittim çektirmek ciğerin ama ağrı yapmıyorsa çekmeyelim dedei ve çekmedi

meliss Merhaba benim disim ilk agridi sonra yanagim sisdi ve kanal tedavisi yahut cekim islemimi olcak cunku istemiyorum

benim dişime takribî 52 ruz önce kanal tedavisi olması icap ettiğini söylemiş oldu ancak farklı sebeplerden ötürü bir türlü diş doktoruna gene gidemedim.

kenan hocam dişimdeki dolgu düştü doktoruma gittim dişimi birazdaha oydu ve yeni dolgu yaptı bir tarih sonra dişimde müthiş bir acı başlangıçladı yeniden gittim dolguyu aldı arızi dolgu koydu ve iltihap geçrakik dişi aldatmaıcaz dedi 1 hafta başüstüne acı hiç dinmiyor devalarımı tekdüze olarak kullanıdeğerlendirme dahada kutsuzye gitmeye başlangıçladı suratüm komple şmeseleti teşhisnmayacak haldeyim ne yapmam gerekir

sevgili ekerl Hekim eş selam benim disim 2 sene once hat tedavisi evet 2 yıl sonra agrımaya basladı aynı doktora gittim disimi actı dha sonrasında disim sisti disime biseyler darp duruyo her gittigmde kutuda sodyum yazyodu galiba dha snra sislik apseymis indi amma hala hekim bna antibiyotk vermedi nerdeyse 2 ay evet disim ack geziyorm bikackere gecici kapattı tekrar sismeye baslaynca actı disimi suan ack site disim yalnız gene sisti agrıda var sizce dogrumu yapyo yoksa degistiryik mi doktorumu

suleyman Selam doktorumun tavsiyesi üzerine 20 lik dislerimin 4 tanesine cektirmek zorunda kaldim ve hic bir sıkıntı yasamadim,taki sonrai kontrollde dikislerin alinmasi ve o cukurun icinde olusan beyaz zehir seyin alinmasina denli sonra eve geldim ferdası gun hic bir dava yokken gece bir agri ile uyandim ve sol yanagim alt kesiminde agri olustu hic bir buke ve degisik bir sey yokdur acaba disimde kotu bir seymi başüstüne

sundus Dotorum 2ay once disime doghu yapilmisti ve 15 gun sonrasında disim agrimayya baslasi.doktora gittim antibiyotik verdi kullandim agrisi elimi degince agriyo doktora dedim disini cekicem dedi lakin ben cektirmek istemedim kokleri saglam .kanal tedavisi sarhoş olmak zorundami okanal diş eti kanamasına ne iyi gelir tedavisi olmazsa ne olur

müstacel lütfen Bu hafta gideceğim.Evet kist oluşursa bu durumun dyöreüşü gerçekleşemez mı illa ameliyat mı çok korkuyorum acaba benimki kiste devirtü mü diyerek.

gördum ne ola agâh her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu suyla gargara yapiyom hic fayda etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne yol uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne kabil yardimci olabilirseniz cok sevinirin.

poyraz Hocam 3 hafta önce doktora gittim 10doltordan 9 hat tedavisi demesine mukabil avrat doktor dolgu yaptı yalnız yeniden dişim apse yaptı sizce nasıl bir keyfiyet uygulanır dişime

Apse tedavilerinde hat tedavisi dışında cerrahi terapi icraatı da vardır. Bu cerrahi navigate to this site çalışmalemler periodontist uzmanları tarafından gerçekleştirilmektedirler.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *